The unborn 2009

the_unborn_1229040747_20091Actori: Odette Yustman, Cam Gigandet, Gary Oldman, Meagan Good, Jane Alexander

Pe vremuri, adoram filmele de groază. Obişnuiam să mă uit numai la genul ăsta de filme. Acum, nu ştiu dacă e din cauză că am nişte ani în plus sau nu se mai fac horror-uri ca înainte, dar nu mă mai uit cu acelaşi entuziasm la ele. Sau poate filmele de groază chiar nu sunt bune, în general. Cât despre acesta, teoretic are toate ingredientele pentru un horror bun, practic le-a ieşit destul de prost, cea mai mare vină purtând-o actorii care nu au transmis mai nimic. Pun pariu că puteau găsi o actriţă mai bună. Dar, pentru că am văzut filme mai proaste, vi-l recomand doar dacă sunteţi foarte curioşi. Cert e că puteau face mai original şi mai bun.

the-unbornBun, vă spuneam că cei care au realizat „The unborn” s-au inspirat din toate filmele horror, cât de cât ok, şi au introdus în el ce au considerat (Ei!) că este mai bun şi că va avea succes la public. În primul rând o tânără, Casey Beldon, foarte frumoasă (dar lipsită de talent actoricesc), care era chinuită de moartea mamei sale, apoi un copil-spirit care o bântuie pe tânără, o poveste care încearcă să fie cât mai realistă (şi ăsta e un plus) făcând nişte legături cu evenimentele de la Auschwitz, o exorcizare care, te gândeşti că ar prinde, pentru că sunt singurele momente când ai impresia că nu ştii ce o să se întâmple, dar la sfârşit eşti total dezamăgit şi, ca să scurtăm lista, ideea de sacrificiu pentru persoana iubită.

Download subtitrare “The Unborn” in curand.

the_unborn_1229979043_2_2009Chiar dacă am văzut „The unborn” pe la ora 2 noaptea, nu mi-a dat niciun fior. Am crezut că vizionându-l am să scap de somn, dar mai rău m-a adormit. M-a salvat sticla de Coca Cola. Aaa, şi încă ceva. Nu cred că mai sperie pe cineva un copil de 8-9 ani cu ochii scoşi din orbite şi cu gura larg deschisă. Aş propune eu un film de groază, cu titlul „Ce li se întâmplă profesorilor nesuferiţi care pică (pe nedrept) studenţii la examenele din sesiune”. Deja am în minte câţiva profesori care ar merita un rol în film.

P.S. Încep sesiunea. Ţineţi-mi pumnii :D

ANUNT IMPORTANT !! ATENTIE !! :)

Televizoru Feed Burner

Scrie adresa ta de email si te anunt pe email cand apare ceva nou pe site :

 
TV ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates